Днес е Понеделник, 18 Декември 2017 година.
Списание Мускули и Фитнес

6-минутна разбиваща тренировка за долната част на тялото

July 26, 2017
Ultimate-Leg

Не пренебрегвай краката само, защото е лято и хората обикновено наблягат на по-плажни мускули като ръце и корем.

 

 

leg-workout-main

 

 

Изграждането на силни крака ще ти помогне да избегнеш гротескната гледка – огромни мускули върху две клечки. Допълнителен бонус от тренирането на краката е, че това ще доведе до отделяне на повече тестостерон за цялостен мускулен растеж в цялото тяло.

Тренировката, която предлагаме тук, е съставена от три комбинирани упражнения, изпълнени едно след друго за шест минути, без почивка между кръговете. Тази тренировка не само ще натовари мускули, но и ще изиграе ролята на кардио, като ще помогне да се отървеш от упоритите мазнини.

Старай се всяка седмица да подобряваш резултата си, или да добавяш минута.

 

Указания: Нагласи таймера за 6 минути и изпълнявай толкова кръгове, колкото можеш, като почиваш, ако е необходимо. Опитвай се да подобряваш резултата си всеки път.

 

 

64_2

 

 

УПРАЖНЕНИЕ 1   

КЛЕК С ЩАНГА     1 серия   5 повторения    без почивка

*Използвай 40% от своето 1ПМ

 

 

single-leg-romanian-deadlift-1109

 

 

УПРАЖНЕНИЕ 2     

ЕДНОСТРАННА РИМСКА МЪРТВА ТЯГА    1 серия   10 повторения    без почивка

 

 

burpee-box-jump-over

 

 

УПРАЖНЕНИЕ 3        

БЪРПИ С ПРЕСКАЧАНЕ НА КУТИЯ   1 серия   5 повторения    без почивка

** Върху 50 см кутия

Like this Article? Share it!

Leave A Response

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.