Днес е Неделя, 25 Юни 2017 година.
Списание Мускули и Фитнес

4 Упражнения за бързо изгаряне на мазнини

June 8, 2017
Fat-burning-ingredients

 

Понякога е трудно да намерим достатъчно свободно време и мотивация за редовни тренировки и посещения на залата. За щастие, не са необходими часове за изгаряне на мазнини. Ако и ти си от хората с по-натоварено ежедневие, но искаш да поддържаш форма, ето няколко идеи за бързо изгаряне на мазнини.

 

11111

 

 

1 Бягане

Ако отскоро тичаш, сигурно знаеш, че всичко, което трябва да направиш, е да започнеш. Както при всяко ново натоварване, тази форма на движение ще напомпа тялото с адреналин и ще стимулира освобождаването на мазнини от клетките. По този начин ще се отървеш от нежеланите мазнини. След първите шест седмици, тялото ще привикне към движението и ще се наложи да направиш тренировките по-интензивни с помощта на интервали. Най-добре е да тренираш сутрин преди закуска, защото според доста изследвания тялото изгаря повече мазнини в състояние на глад.

 

Burpee 3 A_0

 

2 Бърпи

Бърпи е комбинация от клек и лицева опора в долната точка на движението и скок в горната. Може да не е лесно, нито пък да не отговаря на представата ти за забавно, но има една причина, поради която го използват толкова много хора, и тя – просто работи. При бърпи използваш ръцете, гърдите, краката, гърба и ядрото – на практика всяка голяма мускулна група в тялото. Упражнението помага за изгаряне на мазнини, изгражда мускулна маса и те кара да се молиш за глътка въздух.

Бърпи е страхотно упражнение със собствена тежест, което може да правиш практически навсякъде и едновременно изгаря мазнини и изгражда сила.

 

back_squat_article

 

3 Тръстъри за изчистване

Тръстърът е комбинирано упражнение, атакуващо всички основни мускулни групи. То комбинира преден клек с раменни преси и натоварва добре квадрицепс, задно бедро, глутеуси, корем, гръб и рамене.

Може да използваш дъмбел, пудовка, медицинска топка или щанга за това упражнение. Неговата  универсалност позволява да се прави вкъщи, когато нямаш време или възможност да отскочиш до залата.

Ако искаш да намалиш мазнините, придържай се към малка тежест и по-голям обем повторения в интервали за време.

 

jumprope

 

4 Подскоци с въже

Ако търсиш упражнение, което буквално издухва калории, то скачането на въже е правилният избор. Според American Heart Association, скачането на въже може да изгори до 1,000 калории на час. Бонус е, че упражнението добавя дефиниция към прасеца и раменете, и увеличава експлозивната сила, издръжливостта и бързината.

И макар че изисква умения, фокус и сила, то е едно от упражненията, които могат да бъдат изпълнявани навсякъде. Всичко, от което се нуждаеш, е удобно въже и малко мотивация за една тренировка, която скоростно ще стопи мазнините.

Like this Article? Share it!

Leave A Response

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.