Днес е Сряда, 17 Януари 2018 година.
Списание Мускули и Фитнес

4 упражнения за бързо изгаряне на мазнини

February 28, 2017
Core 11-12-13 B_4

Понякога може да се окаже трудно да намериш време и мотивация за редовен спорт. За щастие, не се налага да прекарваш часове в залата, ако искаш да изгориш калории. Вместо да се придържаш към продължителна и досадна тренировка, включи в режима си тренировки за бързо изгаряне на мазнини. Трябва ти вдъхновение? Пробвай някоя от следните физически активности.

 

running-headphones-promo

 

1 Започни да бягаш

Ако си нов в този спорт, всичко което трябва да направиш, е просто да започнеш. Като нов бегач, тази форма на тренировка ще напълни тялото с адреналин, като по този начин ще стимулира отделянето на мазнини от клетките. След първите шест седмици, тялото ще започне да се адаптира и привиква към бягането и ще се наложи да преминеш на следващото ниво – включване на интервално бягане. Добре е да тичаш сутрин на гладно. Според някои изследвания тялото гори повече мазнини при спортуване на празен стомах.

Man-exercising-in-gym-push-ups

2 Заложи на бърпи

Бърпи е клек, лицева опора и вертикален скок в едно. Упражнението не е лесно и едва ли отговаря на представата ти за забавно, но наистина действа. Когато го изпълняваш, използваш ръцете, гърдите, краката, гърба и ядрото – на практика всеки съществен мускул в тялото. С него бързо изгаряш мазнини и изграждаш мускули. Бърпито не само е упражнение със собствена тежест, което може да правиш навсякъде, но и страхотен начин за изграждане на сила и добра кардио тренировка.

 

crossfit-thruster

 

3 Довери се на тръстърите

Тръстърът представлява комбинирано упражнение, което натоварва всички основни мускулни групи. Той комбинира преден клек с раменна преса и работи добре за квадрицепс, задно бедро и глутеуси, като в същото време ангажира корема, мускулите на гърба и раменете. Може да използваш дъмбел, пудовка, медицинска топка или щанга за това упражнение. Хубавото е, че не ти трябва задължително зала, за да го изпълняваш, а може и вкъщи. За изгаряне на мазнини, използвай лека тежест и прави повече повторения в интервали.

 

Muscular-man-skipping-rope

 

4 Купи си въже

Ако искаш да изгаряш калории с невероятно темпо, скачането на въже може да се окаже подходящото упражнение за теб. Според Американската медицинска асоциация, със скачане на въже могат да се изгорят до 1000 калории на час. Бонус е, че упражнението добавя дефиниция в прасците и раменете и увеличава взривната сила, издръжливостта и бързината. Скачането на въже изисква много умения, сила и концентрация, и може да бъде изпълнявано буквално навсякъде. Всичко, което ти трябва, е въже и малко свободно пространство и си готов с цялостна тренировка за издухване на мазнините.

 

Like this Article? Share it!

Leave A Response

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.