Днес е Петък, 21 Юли 2017 година.
Списание Мускули и Фитнес

4 Лесни упражнения за гърди и ръце, които може да правиш навсякъде

July 4, 2017
main_41

1. Лицеви опори с тежест с тесен хват

Това упражнение е вариация на стандартните лицеви опори, и всичко, от което се нуждаеш, е някаква тежест. Ръцете трябва да са по-близо една до друга, отколкото при обикновените лицеви опори, което натоварва повече различни мускулни групи в ръцете и ядрото. Добави малко тежест върху гърба. Понеже едва ли разполагаш с 12 -15 кг диск, може да проявиш креативност и да го заместиш с нещо подходящо.

Може да е съд, пълен с вода, кучето, каквото се сетиш. Добре е да има някой около теб, който ще ти помогне с поставянето на обекта.

 

31765f49f0c2df94ec10358ea9b52218

 

2.   Кофички

Най-хубавото нещо относно кофичките е, че може да се правят по различни начини, както може да видиш в Интернет. Огледай се наоколо и ще откриеш нещо, на което да правиш упражнението. Може да са два стола, кухненски ъгъл, дори ваната ще ти свърши работа с повече въображение.

 

 

 

images

 

3. Планк

Планкът е друго изненадващо ефективно упражнение, което може да се изпълнява навсякъде. Всъщност, ако успееш да намериш малко пространство на пода, пред дивана, или под масата, не се колебай, а действай.

Планковете атакуват гърдите и корема. Упражнението изглежда лесно и просто, но може да се окаже тежко за хора, които не са тренирали от известно време. Затова, преди отново да стартираш редовни тренировки в залата, добави няколко планка към ежедневната си рутина.

 

 

plank_3_0

 

 

 

 

4. Набиране до брадата

Подобно на планка, лицевите опори и кофичките, набирането до брадата е изключително просто упражнение, даващо добър резултат.

Може да се прави у дома. Единственият проблем е, че вероятно ще е трудно да намериш подходящо за изпълнение място. Може да поставиш лост за набиране на входа, или да използваш лостовете в парка. Набирането наистина ще изгради значителна маса в ръцете и гърдите. Малко са упражненията, по-ефективни в това отношение.

 

 

pullup_back

Like this Article? Share it!

Leave A Response

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.