Днес е Понеделник, 18 Декември 2017 година.
Списание Мускули и Фитнес

30 минутна тренировка за цяло тяло

May 31, 2017
Pec-Training

Времето все не ти стига, а въпреки това искаш да тренираш здраво?

Опитай тази бърза и ефективна тренировка за цяло тяло.

 

11111

 

Какво представлява

Тренировка, натоварваща цялото тяло, при която правиш по едно упражнение за мускулна група за дадено време (пет минути), вместо определен брой серии и повторения. Това по някакъв начин може да ти напомни за метода почивка-пауза. Просто ще правиш толкова повторения, колкото успееш за пет минути, като почиваш, когато почувстваш нужда. Такъв начин на трениране ще ти спести време в залата.

Кога да се прилага

Когато се боиш, че тренирането със стандартни серии ще те принуди да съкратиш времето на тренировката, но въпреки това искаш да изградиш мускули.

 

 

squat-best-machine-exercises

 

 

Защо

Някои хора просто не могат да направят 15 серии за половин час, вероятно защото са свикнали да почиват прекалено дълго. Този метод изисква да тренираш всяка мускулна група с добавяне на пет минути, за да не губиш излишно време. С цел безопасност, всички упражнения се правят на машини – сигурно бързо ще се умориш, а машините са по-сигурен вариант в такива случаи.

Как

За всяко упражнение подбирай тежест, с която стигаш до отказ при 10 повторения. Направи 10 повторения, след което почивай, докато почувстваш, че си готов отново за екшън. Прави толкова повторения, колкото можеш, после отново почивай. Изпълнявай 5 минути, което означава, че ще трябва да използваш часовник или хронометър.

 

30 минутна тренировка за цяло тяло

 

Мускулна група                   Упражнение                                    Време

Гърди                 Преси на машина                                                           5 мин.

Крака                Лег преси                                                                             5 мин.

Рамене          Разтваряне встрани на машина                                       5 мин.

Гръб              Придърпване на скрипец или Гребане от седеж         5 мин.

Трицепс        Пушдаун на скрипец                                                            5 мин.

Бицепс          Скотово сгъване на машина                                               5 мин.

 

Забележка: Това са примерни упражнения; може да сменяш любимите си упражнения за всяка мускулна група от седмица на седмица

 

Like this Article? Share it!

Leave A Response

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.