Днес е Сряда, 17 Януари 2018 година.
Списание Мускули и Фитнес

30 минутна тренировка за цялото тяло

September 9, 2014
30

Не разполагаш с достатъчно време за тренировка? Опитай тази бърза, ефективна тренировка, която натоварва цялото тяло.

От Джо Уебън

Тренировките натоварващи цялото тяло са подходящи, когато не разполагаш с достатъчно време. Целта в случая е да изпълняваш възможно най-много повторения в рамките на 5 минути за всяко упражнения като през това време може да почиваш, когато изпиташ нужда. От съображение за безопасност всички упражнения се изпълняват на машини. За всяко упражнение, избери тежест, с която да достигаш до отказ около 10 повторение.

Изпълни 10 повторения след което изпълни толкова почивка от колкото се нуждаеш преди да продължиш със следващите 10 повторения. В рамките на 5 минути изпълни толкова серии колкото можеш. За да следиш времето за всяко упражнение трябва да имаш пряка видимост към часовник.

Тренировката

Мускулна група упражнение време
Гърди Избутване на машина за гърди 5 мин.
Крака Лег преси 5 мин.
Рамена Повдигане встрани на машина 5 мин.
Гръб Придърпване на вертикален скрипец или гребане на машина от седеж 5 мин.
Трицепс Трицепсово разгъване на горен скрипец 5 мин.
Бицепс Скотово сгъване на машина 5 мин.

Бележка: това са примерни упражнения. Чувствай се свободен да съчетаеш любимите си упражнения за всяка мускулна група в различна тренировка за всяка следваща седмица.

Like this Article? Share it!

Leave A Response

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.