Днес е Сряда, 17 Януари 2018 година.
Списание Мускули и Фитнес

Кофички на пейка с тежест

September 8, 2014
181-1

Кофичките на пейка са мощно упражнение. Можеш да го изпълняваш, където пожелаеш, защото не изисква специфично оборудване. Прогресът при кофички на пейка е неограничен. Постави краката си върху пейка или стол, добави тежест, повдигни единия си крак, промени хвата. Когато си в залата и имаш тренировъчен партньор можеш да постигнеш максимален ефект от упражнението, като го изпълниш с тежест в дроп серия.

 

Изпълнение

1. Постави ръцете си на ръба на пейката с палци обърнати един към друг. Протегни краката си напред и ги повдигни върху друга успоредно разположена пейка. Тежестта трябва да пада върху дланите на ръцете си. Дръж ръцете изправени. Нека партньорът ти сложи в скута ти 20 кг тежест.

2. Свий ръцете в лактите си и се спусни надолу докато горната част на ръцете ти заеме успоредна позиция спрямо пода. Изпъни ръцете си, за да се върнеш в изходна позиция. Опитай се да изпълниш 8-12 повторения, след което партньорът ти трябва да махне тежестта от скута ти, за да продължиш с повторенията. Повтори до достигане на 3 дроп серии. Прави това упражнение в края на тренировката си за трицепс.

3. Премахването на товара ще позволи на мускулите ти да продължиш със серията докато не изцедиш мускулните влакна. Това упражнение може да ти се стори по-лесно в сравнение с кофички на успоредни лостове.

Like this Article? Share it!

Leave A Response

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.