Днес е Сряда, 17 Януари 2018 година.
Списание Мускули и Фитнес

Запазете форма независимо къде сте

September 5, 2014
6

Осем лесни упражнения, с които да поддържате формата си, когато наблизо няма фитнес зала.

Част I

1) Лицеви опори
Изпълнявайте лицеви опори, като навеждате гърдите си до пода. Превърнете упражнението в предизвикателство като го изпълнявате върху легло.


2) Чайка

Застанете в позиция за лицеви опори с ръце сгънати под ъгъл от 90 градуса, така че предмишниците да легнат на пода. Дръжте тялото под права линия, протегнете едната ръка в страни и балансирайте на другата. След което с протегната в страни ръка, се протегнете напред. Задръжте за 15 сек. и повторете с другата ръка.

2

Част II

3) Дай пет!
Легнете по гръб в леглото. Изпълнете глутеус мост. Вдигнете едната си ръка нагоре за пет точки!
3

 

4) Пружинираща опора
Застанете в позиция за лакътна опора. От тази позиция преминете в горна позиция на лицева опора. Върнете се в позиция за лакътна опора. Изпълнявайте движението за 30 секунди.
4

 

5) Вдигане на колена към гърди от лакътна опора
Застанете в позиция за лакътни опори. Вдигнете коляното на десния си крак към гърдите си и го върнете обратно. Сменяйте краката.

6) Пистолет
Застанете на един крак и приклекнете, колкото можете по-ниско.

6

 

Част III

7) срещуположно докосване на пръстите на краката
Застанете с крака на ширината на рамената. Разтворете ръце встрани. Наведете се в кръста и докоснете с лявата си ръка пръстите на десния си крак. Изправете се. Редувайте лява ръка с десен крак и дясна ръка с ляв крак.

7

 

8) Напади с усукване
Застанете в позиция за напади с десния крак отпред, а левия отзад. Хванете с двете ръце възглавница пред гърдите си. Изнасяйте възглавницата в дясно. Повтаряйте за 30 секунди, след което сменете крака и изнасяйте възглавницата в ляво.
8

Like this Article? Share it!

Leave A Response

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.