Днес е Четвъртък, 18 Януари 2018 година.
Списание Мускули и Фитнес

Брой Февруари 2015

February 3, 2015
cover_MF

 

kuln_lucerna

Супер храни

Супер храните представляват специална категория храни, които могат да бъдат открити
в природата. По дефиниция те са с висока хранителна стойност и са много добър източник на антиоксиданти и незаменими хранителни вещества – вещества, от които организма ни се нуждае, но не може сам да произведе.

MU0215_CV_COVER_01

Тери Крюз ще те накара да повярваш, че няма невъзможни неща.

 Обожаващата тежестите звезда от поредицата „Непобедимите“ и водещ на американското предаване „Кой иска да стане милионер“ живее всеки ден така, все едно няма да има утре и иска да накара и теб да възприемеш неговата философия.

MU0215_ED_OPENX_01

Огнено момиче

Състезателката в категория „Бикини“ Ана Делиа винаги е мечтала да постигне големи неща в живота си. Според нас превръщането на момиче от мечтите ни е напълно достатъчно.

HUGH JACKMAN THE WOLVERINE (2013)

Хю Джакман не може да спре с тягата

 Когато друг носител на Оскар успее да направи няколко повторения мъртва тяга със 180 кг може би постижението на Хю Джакман няма да ни се струва толкова добро.

Football - NFL - Panthers vs. Lions

Гордостта на пантерите

Люк Кийкли от отбора на Каролина Пантерс успя да се докаже като един от най-добрите защитници в Националната футболна лига. И това само през третата си година в лигата.

MU0215_ED_THEAR_01

Арнолд Стронг

 Не може да се каже, че като цяло на фестивала Арнолд Спортс липсва демонстрация на сила,
но разбиващите изпитания от състезанието при стронгмените не оставят никакво съмнение относно това кои са господарите на големите тежести.

Muscle & Fitness

Никога не е късно за промяна

 Бизнесменът Бари Алфорд наскоро направи най-добрата сделка в живота си, като замени абсолютната сила за максимален мускулен растеж.

Muscle & Fitness: Crossfit Nate Forster Column

Мислиш ли, че можеш да правиш кофички

 Подобри силата и размера на ръцете с помощта на най-трудния вариант
на кофички – кофички на халки.

Muscle & Fitness: 2014 FOB

Повдигни тягата

 Стоенето върху по-висока повърхност при изпълнение на мъртва тяга принуждава да спускаш по-ниско бедрата и оттам въвлича повече квадрицепса при започване на движението.
Това подобрява скоростта на изпълнение при конвенционалната тяга
и съдейства за преодоляване на застоя.

MU0215_TR_HCORE_01

Господарят на чука

 Яростното нанасяне на удари с гигантски чук не само облекчава стреса,
но е и ценно средство за повишаване на силата и кондицията.

MU0215_TR_BODYW_01

Кралят на скорпионите

 Повиши силата на ядрото и ускори метаболизма с тази кръгова тренировка,
която не поставя ограничения за пространство и време.

MU0215_TR_BORNF_01

Истината за BCAA

 При този суплемент повече не означава по-добре.

MU0215_TR_RATMY_01

Големи крака

 Дон Д от Бронкс, Ню Йорк, изпрати тренировката си за крака,
за да я разгледаме и анализираме. Ето какви промени направихме в неговата програма.

MU0215_TR_GRAGE_02

След 60 дни

 Приключил си програмата „60 дни да влезеш във форма“
и се  чудиш какво следва оттук нататък?
Създателят на програмата предлага следните отговори.

MU0215_ET_OPENX_01

Веганска сила

 Вероятно мислиш, че няма начин да си веган и едновременно с това да приемаш достатъчно количество протеин за изграждане на мускулна маса. Помисли отново.

MU0215_ET_FOODX_01

Спелта

 Най-мощната зърнена култура, за която може би сте чували, а може би не сте, съдържа по-голямо количество протеин от кафявия ориз и е много по-вкусна.

MU0215_ET_FEAST_01

Протеинови кюфтета

 В някои дни просто не искаш да погледнеш поредната порция пилешки гърди.
Точно тогава е подходящият момент да разнообразиш с тези кюфтета,
които съчетават вкуса на ябълка  и пилешко по един великолепен начин.

MU0215_ET_IRVIN_01

Вкусно и лесно

 Ако е настъпил моментът за намаляване на въглехидратите, тогава тази рецепта е точно за вас. Изпробвайте печеното свинско на барбекю и няма да сгрешите. Барбекюто често се свързва
с плътни, богати на захар сосове, но днешното ястие в южняшки стил е не само ароматно и вкусно, но и почти не съдържа въглехидрати. Комбинирайте със задушени или печени зеленчуци, за да се насладите на разкошен и балансиран вкус с ниско количество въглехидрати.
Да, полезно е, но също така е и най-лесната за приготвяне рецепта. Убедете се сами.
Приятен апетит!

MU0215_FE_CUBEM_01

Кубът

 Революционната програма за изграждане на сила на Брандън Лили ще ти помогне да поставиш лични рекорди само за 10 седмици.
Готов ли си да спреш с безцелното размотаване и да станеш наистина силен?

MU0215_FE_SNACK_01

Атака на бързото хранене

 Малко хапване между основните хранения може да засили метаболизма и поддържа растежа
на мускулите, но само ако съдържа правилните хранителни вещества.
Възстанови разумно енергията с тези лесни варианти за бързо хранене.

Marina Del Ray Lobby

Атака с висок обем

 Във времената, в които новите тенденции във фитнес индус- трията са свързани с по-кратки тренировки и по-малко упраж-нения, винаги има място за мега натоварваща тренировъчна сесия с голям обем, която ще шокира мускулите за нов растеж. Тази четириседмична класическа атака за обем ще накара мускулите да молят за милост, но в края на краищата ще ги направи по-големи, по-корави и с повече дефиниция.

MU0215_FE_START_01

М&Ф Наръчник за начинаещия 2015

 Овладей бързо основите, за да станеш по-силен и да изградиш нови, чисти мускули.

MU0215_FE_STRA8_01

Оформи Раменете

 Изграждането на широки, закръглени рамене и изгарянето на мазнини никога не е било по-лесно, отколкото сега, с тази неконвенционална, изключваща пресите тренировка.

GAME OF THRONES, (from left): Hafpor Julius Bjornsson (aka Hafþór Júlíus Björnsson), 'Mockingbird',

Мускулите на планината

 Хафтор Бьорнсон влиза в ролята на образ, наречен „Планината“ — най-силният мъж
в измисления героичен свят на „Игра на тронове“. Всичко, което трябва да направи,
за да получи ролята, е просто да стане един от най-силните мъже на планетата.

85

DSC_0489

Мъжкото момиче в Сървайвър

 Надежда Прокопиева е на 25 години, от София. Още от малка се занимава със спорт, тази страст идва от баща й. В търсене на приключения тя сбъдва мечтата си, като стига до участие
в Сървайвър след изключително силни тренировки и здрав дух.

w31

Витамини с действието на стероиди

 Малко познатите у нас препарати са мощни, безвредни и привлекателни за спортистите.

IMG_4229

В полите на Рила

 В мразовитите зимни дни, когато всичко е сковано от студ, понякога си казваме „Как ще ходя на тренировка в този студ, а и залата не е хубаво отоплена. Я по-добре да пропусна и да си остана на топло.“ Такова време обаче не пречи на някои хора да се екипират добре и да градят воля
и мускули при минусови температури, при това на открито, под един сайвант, с няколко саморъчно направени дъмбела, два-три лоста и лежанка.
Това не е в Сибир, а в България, село Слатино,
в полите на Рила. Главното действащо лице е Росен Лютов заедно
с пет-шест верни приятели на културизма.

IMG_9227

Различният Бицепс

 Разговаряме с Анастас Гашинов по темата за една по-интересна тренировка за бицепс, в която да излезем от традиционните бицепсово сгъване с щанга и с дъмбели, и да направим някои по-различни упражнения, които да стимулират мускула по съвсем друг начин.

syringe

Защо стероидите не са за теб

 Какви са последствията за здравето, свързани със злоупотребата на анаболни стероиди? Стероидите изграждат мускулатурата, но разбиват вътрешните органи.

Rayna-Stoyanova

Правилното хранене

 Д-р Сто янова е завършила своето образование в Медицински Университет – София
и специализира гастроентерология. Д-р Райна Стоянова е експерт по хранене
в областта  на метаболитните заболявания. Стажувала е във френските болници „Сен Луи”
и „Робер Дебре” в Париж в отделенията по диабетология, метаболитни и генетични заболявания.

IMG_9243

7 начина да направим тренировката за бицепс по-трудна

 Тези съвети и дребни промени ще доведат растежа на ръцете до ново измерение. Непоносимо слабите ръце са фактор, който е вкарал във фитнесите доста момчета, търсещи сантиметри в плюс към обиколката на ръцете. Използвай тези седем метода и упражнения,
за да подобриш тренировката за бицепси и да увеличиш растежа.

20140426_173356

Професионална подготовка

 Добри продължава подготовката си с американския треньор Чад Никълс
и е минал на 5 дневна тренировъчна седмица.

IMG_8407

Намали тренировката за по добри резултати

 Димитър Михалев – републикански шампион в категория до 75 кг от Държавното първенство, 2014 г в град Бургас, споделя за тренировката на един шампион.

IMG_8481

Пълен наръчник за трениране на бицепс

 Не може да започнеш с увеличаване на размера на върха на бицепса, без да наблегнеш върху намиращия се отдолу, често пренебрегван брахиалис.

Like this Article? Share it!

Leave A Response

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.