Днес е Четвъртък, 19 Октомври 2017 година.
Списание Мускули и Фитнес

БРОЙ АПРИЛ 2017

April 4, 2017
MF_Cover_RGB

MF_Cover_RGB

ТИТАНЪТ О‘ХЪРН

След десетилетия успешна кариера като модел, културист, пауърлифтър и състезател по бойни изкуства,
Майк О‘Хърн споделя тайните за своя успех: упоритост и тренировки с изключително големи тежести.

BPRTHY DOMINIC PURCELL PRISON BREAK : SEASON 2 (2006)

Тотална доминация

Австралийският актьор ДОМИНИК ПЪРСЕЛ поддържа формата си със силови тренировки, сърф и светла бира.

MU0417_ED_TRAIN_01

Тренирай като, Фил Хийт

Шесткратният Мр. Олимпия е постигнал съвършен баланс от чудовищен обем и естетични пропорции.
Вижте как успява да го направи.

VANCOUVER - JUNE 10: UFC Light Heavyweight Fighter Chuck Liddell poses during a portrait shoot on June 10, 2010 in Vancouver, British Columbia. (Photo by Josh Hedges/Zuffa LLC via Getty Images)

Студен като лед

Пенсионираният UFC боец ЧЪК ЛИДЕЛ е готов за актьорска кариера.

MU0417_TR_OPENX_01

Тренировка с шейна

Използването на този уред ще помогне за изграждане на сила в цялото тяло и ще изгори тон калории.

MU0417_TR_MOVEM_01

Шестоъгълен лост

Шестоъгълният лост може да се използва за нещо повече от мъртва тяга.

MU0417_TR_BODYW_01

 Бедрено сгъване с TRX

Използвай тренажор с точка на окачване при бедреното сгъване, за да натовариш цялата долна част на тялото.

MU0417_TR_20MIN_01

Въоръжен и готов

Подбери внимателно двойките упражнения, за да оптимизираш мускулния растеж.

MU0417_TR_INSTA_01

Право нагоре

Катеренето по въже ще направи горната част на тялото да изглежда толкова добре, колкото и функционална.

Young man working out outside

Запази гръбнака

Спести време и предпази гръбнака с този едностранен вариант на планк.

Shirtless man jumping on block; Shutterstock ID 471010079

ПАП

Пост-активационното потенцииране ще ти помогне да скачаш по-високо и да спринтираш по-бързо.

MU0417_TR_CROSF_03

Кипинг или не?

Дали кипингът е загуба на време, или пропускаш много, ако пренебрегваш тази техника от кросфита?

Walnut on white background.

Ядки против рак

Наскоро проведено изследване показва, че консумацията на ядки увеличава шанса да избегнем рака.

MU0417_ET_FOODX_01Къри за нула време

Четири продукта са всичко, от което се нуждаеш за приготвянето на бързо и здравословно ястие
за изграждане на повече мускули.

MU0417_ET_FEAST_01

По-добрият бургер

Този здравословен бургер е пълен с протеин, а не с въглехидрати или излишни калории.

MU0417_ET_MMAKER_01Подобрена версия

Направи перфектната храна още по-добра с тази лесна рецепта.

MU0417_FE_ROCKH_01

ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВО – ТВЪРДИ КАТО СКАЛА МУСКУЛИ 2017

Последните четери седмици на предизвикателство твърди като скала мускули 2017 няма да са лесни,
но наградата – нови мускули и изваяна физика навреме за лятото, напълно си заслужава узилията.

MU0417_FE_CHICK_01

Втори шанс

Използвай останалото пилешко месо за основата на тези три свежи и богати на протеин рецепти.

MU0417_FE_YATES_01

НАЧИНЪТ  НА ЙЕЙТС

Философията на високо интензивните тренировки на легендарния културист Дориан Йейтс.

MU0417_FE_RECOV_01

НОВИТЕ ПРАВИЛА НА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕТО

Чувал си, че правилмото възстановяване е най-сигурният начин за постигане
на всяка фитнес цел. но имаш ли идея, какво наистина действа?

MU0417_FE_BODYT_01

Тренирай според типа тяло

Защо трябва да тренираш по сандартна програма, създадена на конвейер,
когато може да имаш тренировка, подхояща за собствените ти пропорции?

MU0417_FE_LEVEL_03

Следващото ниво – ТРИЦЕПС

Изтощи всичките три глави на трицепса, като ги атакуваш от различни ъгли за максимален мускулен растеж.

BG_cover_april17

903

10 седмици

Добри Делев ще опита да пробие в оупън категорията при професионалистите.
Поводът на разговора ни е, че преди два дена Добри започна подготовка за този състезателен  сезон.

 IMG_6350

Направи плочки

Мартин Манов, успя на държавното първенство през 2016 г да спечели първо място
в категория класически културизъм до 175 см.

1234-19

Доктор фитнес

Ще ви срещнем с Милен Андонов, за да ви разкажем неговата история и за това как непримиримият му дух
и категоричният му отказ да се предаде и да живее като болен на 35 години го довеждат до правилното решение
и избавянето от проблемите.

IMG_3447

Уча хората да се хранят правилно

Петър Борисов за последно се състезава през 2012 година с Краси Сарафов ходи след европейското първенство в Испания на турнир в Босна през месец май, където ощетен от съдиите въпреки превъзходството си бе
класиран на второ място в абсолютната категория.

1234-26

Не чувствам годините като остаряване, а като развитие

Орлин Стоянов, може да се похвали с дълга състезателна кариера, но въпреки тона тази година пак се подготвя за състезанията. Той се състезава от миналия век стартирайки през 1988 година и оттогава не е прекъсвал. Има едно прекъсване през 2001 год., защото по онова време работи в Турция и през 2013 г. През 2013 мисли да слага край на състезателната си кариера, но издържа една година и отново е на сцената. Участва и миналата, и по-миналата година. Не мисли, че съм станал по-слаб, напротив- формата му става все по-добра.

1234-20

Не обичам стереотипи

Линда Робертович – ISSA  Personal Training & Nutrition Coach Управител на Sport Generation Fitness

untitled-17-Edit

Яж, спортувай и обичай

Здравка Максурова – Шампион в категория бикини фитнес и автор на книгата „Яж, спортувай и обичай“

Like this Article? Share it!

Leave A Response

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.